Μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή τους:

  • 1) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας, μέσω του beautycosmos.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά ή με κακή συσκευασία)
  • 2) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση- προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη.
Λιανικής κ.ο.κ).

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • Επικοινωνήστε μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
  • Tο προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και είναι στην αρχική του συσκευασία.
  • Tο προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Τιμολόγιο Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής. κ.ο.κ)

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε η beautycosmos.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα beautycosmos.gr.